Sunday, February 19, 2012

Jujur Aku Dayus

Hello semua :) happy saturday! enjoying your weekend so far? i baru lepas habis tengok cerita 'Jujur Aku Dayus' lakonan Nora Danish dan Beto. best gilaaaaaa cerita tu. menusuk jiwa dan kalbu gua wey serious. menangis jugak i tadi tengok. tsk tsk T____T sedih sangat. i malas nak cerita balik sebab i rasa mesti ramai jugak yang tengok tadi kan kan? huahuahuahua. best la drama tayangan tv3 sekarang ni. banyak good message and moral value we can gain and learn.

And Nora Danish cute sangat okay pakai tudung. sumpah cute gilaa! :D okay tadi i sampai rumah sharp pukul 10 malam. nasib tak miss sikit pon cerita tu hehe. saya keluar dating tadi dengan boipren tite. kitorang pi pertama complex and pavilion. tak plan pon actually just tadi petang bosan bosan rindu so kitorang pon pi jejalan town. lagipon i tinggal beberapa hari je lagi dekat Malaysia ni haaaa. lepas ni tak boleh nak dating dah ;( dating dengan buku jela.

Malam semalam pulak saya ada dinner date dengan kawan kawan sekolah saya. pi dinner dekat Sakura Restoran je area Melawati. ada hana, izaty S, koja, nadia, nana, pnut and myself. i had a great night seriously! it was full with laughter and fun :D non-stop gelak semalam haha. i dah la semalam sakit perut disebabkan period pain, tapi bila dah jumpa diorang semalam hilang sekejap sakit perut i. thank you korang, sayang korang sangatsangat. muah muahh :*

Esok pulak saya ada plan baik punye dengan rakan rakan dan boipren saya. nanti saya update yee insyaAllah. i wanna end my summer break with all fun and happy things! so far, it was the best summer break i ever had in my entire life :) i feel so blessed hehe. btw, i still got many thing to be settle this coming week. hopefully everything goes smoothly. amin amin. just a short update for today. take a good care of yourself yee semua! goodnight and sweet dream.

Thank you for reading this entry :)

8 comments:

paai said...

i suke bc your blog.follow every your entry.very nice sis, your life, your friends :))

asfira aminuddin said...

beto ke nama mamat tuh? hahaha. thot lelaki tu mmg dayus rupanya ada cerita disebaliknyaa. :(

Marya Hana said...

BETO & NORA mmg gandingan yg agak best dlm cekerama ni kan? (:

Unknown said...

jujur aku tak tengok cerita nie!!

ain revival said...

xsempat tengok pun cite tu.. harap ade kat u tube esok.hehe

nasha adlina said...

suka sangat dia tengok movies <3

[loveyourlife] said...

seronoknye jadi u izatie! :)

Koman Spanar said...

www.santaihq.blogspot.com