Friday, May 6, 2011

My girl


Heh. i currently watching My Girl :)

If you go away
You will see me cry
Don’t you let me go
Baby don’t you let me down
You never say good-bye.

So im not going to post anything today. haha. i dah addicted even ni kali kedua i tengok cerita ni! haha. jangan kacau i okay malam ni? baru episode 3. nak habiskan malam ni jugak. 15 episodes lagi. you think i can do it? haha i dont think so :O kalau boleh i nak habiskan cepat cepat so tak ada lah kacau i nak buat benda lain nanti. assignment ada lagi satu nak kena sumit T___T

Thanks for reading this entry!

p/s: sarang heyo

13 comments:

kembatolo™ said...

err? tak boleh kacau malam ni? ermm.. baiklah. -.-"

haha. tak pernah habis tengok cite tu. kehkeh =P

Puteri Iqa Izyan said...

haih~
nk jugak tgk cite nih.
tp non ado maso lae. ^_^

KAMIHIDUP said...

lagu ni menggila dulu dengar banyak-banyak kali. :)

bella dela rosa said...

comelll nyeee

sarang heyo.:)))

sasa said...

hhaha..sasa pn kalau tengok cerita korea nak habis cepat tengok..tuh kan cerita lame kan..zati dah tengok secret garden x??cerita tuh best ooow...sasa bru pas tengok dream high and the latest oh my lady..oh my lady ada siwon super junior

Zuliana Harun said...

gud luck babe.. hehehehehe

saidatul noor farhana said...

waaaa...time matric dlu pn addicted nk tgok..smpai nk final exam pn x kisah...hahaha...

saharinasaharudin said...

same here.rin pun ske giler cite ni.sweet kan? ;)

syamimi fatin said...

ya allah... kebetulan! sy pun tgh tgok cite nih, now epi 10... kenapa bole sama ni? haha.. this is all time fav story ^_^ berkali- kali tgok

Cik Ezy said...

dh byk kali tgok cite ni..
mmg best sgt..
byk kali nanges dh lyn cite ni.. haha

combi said...

combi pon minat citer nehhh!!!

jaya jr said...

haha..my friends just end up this drama in one night..

Izatie said...

:))